Klanten- en Productenservice

Total Customer Support - uitgebreide service van YASKAWA

YASKAWA Ondersteunt de gehele levenscyclus van het product met serviceproducten en ondersteuning voor elke behoefte.

TOTAL CUSTOMER SUPPORT dekt YASKAWA-producten en systemen, maar ook toepassingen en processen om de beschikbaarheid en productiviteit te vergroten en alles consequent in topconditie te houden.

Reparatie in eigen huis

Bij YASKAWA hebben klanten rechtstreeks contact met en toegang tot de fabrikant van de robot, de controller en de aandrijftechnologie.

YASKAWA Biedt fabrieksreparaties met gebruik van OEM-onderdelen en garandeert een schappelijke prijs. Naast het opsturen van producten voor reparatie biedt YASKAWA ook een reparatie-omwisselservice en individuele revisieservices aan voor robots en componenten van YASKAWA.

Techniek

Zijn uw huidige YASKAWA-robots en -systemen toe aan een update of moeten ze worden aangepast aan nieuwe eisen?

YASKAWA kan u daarbij helpen. YASKAWA Medewerkers staan klaar om aan uw techniek te werken of uw projecten te updaten.

Onderhoud op locatie

Houd uw apparatuur aan het werk op het maximale productieniveau.

Servicespecialisten ondersteunen klanten bij de integratie van producten in de productie, voeren noodzakelijke reparaties en preventief onderhoud uit en ook applicatiegerelateerde robotprogrammeringstaken. YASKAWA Biedt ook klantspecifieke service- en onderhoudsovereenkomsten.

Reserveonderdelen

Snelle en vakkundige service is altijd beschikbaar dankzij onze ongeëvenaarde voorraad onderdelen voor alle types controllers en robots van YASKAWA.

Het hoogste productieniveau blijft gegarandeerd omdat klanten vakkundig advies krijgen over de keuze van de juiste vervangende onderdelen als dat nodig is of over het opbouwen van hun eigen voorraad. De benodigde onderdelen kunnen binnen 24 uur op werkdagen in Europa geleverd worden.

Technische klantenondersteuning

Telefonische technische ondersteuning: vakkundig advies - snelle oplossingen.

Voor snel, vakkundig advies over robotsystemen zijn 365 dagen per jaar specialisten beschikbaar via de technische support-hotline. Deze experts kennen de systemen het beste en geven betrouwbare ondersteuning zodat de juiste oplossing voor u snel gevonden wordt.

Total Customer Support

Total Customer Support

Reparatie in eigen huis

Reparatie in eigen huis

Techniek

Techniek

Onderhoud op locatie

Onderhoud op locatie

Reserveonderdelen

Reserveonderdelen

Technische klantenondersteuning

Technische klantenondersteuning

United States

YASKAWA America, Inc. Miamisburg
A

YASKAWA America, Inc.

100 Automation Way

OH 45342 Miamisburg

Contactformulier

Service-hotline

+1 937 847 32 00
+1 937 847 62 77
info@motoman.com
Mr. Doug Schenher

Robotica
Robotica
Onderhoud
Onderhoud
 
YASKAWA America, Inc. Waukegan, IL
B

YASKAWA America, Inc.

Corporate Headquarters

2121 Norman Drive South

60085 Waukegan, IL

+ 1 800 927 52 92
marcom@yaskawa.com

Contactformulier

Aandrijvingen en beweging
Aandrijvingen en beweging
Onderhoud
Onderhoud
 
YASKAWA America, Inc. Miamisburg, Ohio
C

YASKAWA America, Inc.

100 Automation Way

45342 Miamisburg, Ohio

Contactformulier

Robotica
Robotica
Onderhoud
Onderhoud
 
YASKAWA America, Inc. (Detroit Regional Center) Rochester Hills
D

YASKAWA America, Inc. (Detroit Regional Center)

2050 Austin Ave.

MI 48309 Rochester Hills

Contactformulier

Service-hotline

+1 937 847 32 00
+1 248 668 88 11

Robotica
Robotica
Onderhoud
Onderhoud
 
YASKAWA America, Inc. (Los Angeles Regional Center) Irvine
E

YASKAWA America, Inc. (Los Angeles Regional Center)

1701 Kaiser Avenue

CA 92614 Irvine

Contactformulier

Service-hotline

+1 937 847 32 00
+1 949 263 26 44

Robotica
Robotica
Onderhoud
Onderhoud
 
YASKAWA MOTOMAN Canada, Ltd. (Mississauga) Mississauga
F

YASKAWA MOTOMAN Canada, Ltd. (Mississauga)

3530 Laird Road, Unit 3

Ontario L5L 5Z7 Mississauga

Contactformulier

Service-hotline

+1 877 737 89 62
+1 905 569 22 40
canadainfo@motoman.com

Robotica
Robotica
Onderhoud
Onderhoud